عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :

ارزیابی تأثیر بهره گیری از نوع کانال توزیع بر تنظیم قیمت کالا

تکه ای از متن پایان نامه :

-1-3 -3 4 : روابط عمومی[1]

روابط عمومی  عبارت می باشد از مدیریت ارتباط بین سازمان و جوامع مرتبط با او .

بنا به تعریف دیگر، روابط عمومی عبارتست از کوشش برای بهره گیری از « ایجاد اشتهارد و معروفیت » و دیگر شکلهای ارتباطی که وجهی برای آنها پرداخت نمی گردد و برای این طراحی شده اند تا از شرکت و محصولات آن تصویری مثبت ارائه دهند . ( Harrel & Frazier , 1999:184 (

2-1-3 -3 5 : بازاریابی مستقیم:

در بازاریابی مستقیم، فروشنده در رسانه های عمومی برای تبلیغات بهره گیری می کند تا بتواند با خریدار ارتباط ای مستقیم بر قرار کند. معمولاً این روش باعث می گردد که مصرف کننده به صورت مستقیم واکنش نشان دهد. ( محمدیان، 1382، 288)

قیمت عامل عمده و مهمی می باشد که بر انتخاب خریداران اثر می­گذارد. قیمت تنها جزئی می باشد از آمیخته بازاریابی که درآمد ایجاد می کند . تمام اجزاء دیگر هزینه زا هستند.

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

 

از لینک پایین صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید: