تکه ای از متن پایان نامه :

تحمل خرابی های دستگاه را داشته باشد و بپذیریم که امکان مرجوع کردن هم وجود ندارد (Kotler & Armestrong . 2003: 471)

2-1-5 -2-1 -2 : آینده خرده فروشی :

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

به گونه کلی می توان گفت در آینده، رقابت در زمینه خرده فروشی افزایش چشم گیری خواهد داشت. در این زمینه رقابتی، موفقیت با کسانی می باشد که بتوانند کالاهای با کیفیت بالاتر را با قیمت ارزانتر و با مکانیزمی روان در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. در کشور ما پیش بینی می گردد که تعداد پارتمان استورها و فروشگاههای زنجیره ای افزایش یابد، زیرا خرده فروشی به شکل سنتی نمی تواند مقرون به صرفه باشد. از طرفی دیگر، شیوه جدید « خرده فروشی بدون فروشگاه » هنوز در ایران به خوبی معرفی نشده می باشد و پیش بینی می گردد در آینده نه  چندان دور، فروش از طریق پست  تلفن و فاکس توسعه یابد ( محبعلی ، 1378 ، 313).

2-1-5-2-2 : عمده فروشی[1]:

عمده فروشی به مجموعه فعالیتهایی اطلاق می گردد که هدف از آن فروش کالا و خدمات به کسانی می باشد که برای فروش مجدد یا مصارف تجاری کالا را خریداری می کنند.

  • عمده فروشان با مشتریان تجاری و نه مصرف کنندگان سرو کار دارند و به تبلیغات، فضای عمومی، مکان، توجه کمتری نشان می دهند. همچنین عمده فروشان، مناطق عملیاتی بیشتری را عمده فروشان اغلب به خرده فروشان در آموزش پرسنل فروش کمک می کنند. کمک برای نمایش کالا در فروشگاه بهبود شکل ظاهری فروشگاه و ایجاد سیستمهای کنترل موجودی حسابداری (Kotler& Armestrong . 2003: 477).

2-1-5-2-2-1 -1 : عمده فروشان تجاری :

عمده فروشان تجاری واحدهای تجاری مستقلی هستند که مالکیت کالای مورد معامله در اختیار ایشان می باشد. این دسته از عمده فروشان، بزرگترین گروه عمده فروشان را تشکیل می دهند. 50% کل عمده فروشی توسط عمده

از لینک پایین صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه