عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  مطالعه رفتار تصادفی ظرفیت عملی بزرگراه وتاثیر آن در کنترل رمپ

تکه ای از متن پایان نامه :

 

 

(3-6)

 

M : جریان رمپ ورودی کنترل شده می باشد (کنترل شده توسط الگوریتم)

A : جریان اندازه گیری شده راه اصلی بالادست

U : کل جریان ورودی اندازه گیری شده در رمپ کنترل نشده

X : کل جریان اندازه گیری شده در رمپ خروجی

B : ظرفیت راه اصلی در پایین دست

S : ظرفیت ذخیره شده در راه اصلی، که بر اساس تفاوت بین تراکم کل زون و تراکم فعلی زون که از پیش کالیبره شده، محاسبه می گردد.

 

ظرفیت راه اصلی در پایین دست (B) ظرفیت مورد انتظار راه اصلی در محل می باشد. این ظرفیت بر اساس برآورد ظرفیت در باند اول سمت راست[1] () و برآورد ظرفیت برای باندهای دیگر () با واحد veh/hour/lane محاسبه می گردد. و به گونه دقیق،

 

(3-7)
شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

حجم کل رمپ (M) در سراسر رمپ‌های کنترل شده در زون متناسب با تقاضایشان توزیع شده می باشد. این قاعده پردازش برای تمام زون‌ها به گونه مداوم برای هر لایه بعد از لایه‌های دیگر انجام شده می باشد. چنان چه بعضی زون‌ها در رمپ روی هم بیفتند چندین نرخ آزاد سازی تعیین می گردد. و نرخ آزاد سازی نهایی محدودکننده ترین نرخ تعیین شده می باشد.

[1]– Rightmost Lane

 

 

 دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با فرمت ورد ) :

دانلود پایان نامه ارشد: مطالعه رفتار تصادفی ظرفیت عملی بزرگراه وتاثیر آن در کنترل رمپ

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با    فرمتPDF ) :

دانلود پایان نامه ارشد: مطالعه رفتار تصادفی ظرفیت عملی بزرگراه وتاثیر آن در کنترل رمپ

 از لینک پایین صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه