عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :

ارزیابی پذیرش کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت و تمایلات مشتری درمطالعه میدانی بانک ملت استان کرمانشاه

تکه ای از متن پایان نامه :

تعریف عملیاتی:

خدمات متناسب با نیازهای روزانه مشتریان و راهنمایی­های لازم جهت به کارگیری خدمات که این نیز از طریق ارائه­ی کاربرد خدمات الکترونیکی وآماده­سازی دستگاه های پرداخت و دریافت (پوز ، ATM، و نرم بهره گیری راحت و روان از خدمات الکترونیک که از طریق پرتال و وب سایت و از طریق دستگاه­های مربوطه جهت انجام خدمات بانکی به کاربران ارائه می­گردد که این نیز از منظر جامعه آماری و خدمات درک گردید با طرح سوالات توسط از آنان میسر می­باشد.

 

 

تمایلات رفتاری :

طبق گفته زیتامل ات ال (1996)، تمایلات رفتاری به عنوان مجموعه ای از تمایلات خرید مجدد، اعتماد، وفاداری، رفتار نارضایتی و حساسیت قیمت تعریف می­گردد. تجربیات مشتری به تمایلات رفتاری او مربوط می باشد( زانگ و پری باتک ،2005: 34).

تعریف عملیاتی:

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

همان تجربه­های رفتاری مشتریان می باشد که  مشتریان را به بهره گیری مجدد خدمات ارائه شده توسط بانک که با اطمینان خاطر و با دید کاملا مثبت  فرا می­خواند(1- تمایل به بهره گیری از خدمات الکترونیکی به گونه مداوم،2- تمایل به بهره گیری از خدمات الکترونیکی 3- تمایل به بهره گیری از خدمات الکترونیکی در آینده) و این نیز با در نظر داشتن سوالات پرسشنامه از جامعه آماری به دست می­آید.

خشنودی مشتری:

راست و آلیور (1994) خشنودی را به عنوان پاسخ تکمیلی مشتری تعریف می­کند که یک ارزیابی و یک پاسخ احساسی می باشد.

از لینک پایین صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه