ارائه­ مدلی جهت مقایسه سیستم ­های یکپارچه­ کامپیوتری مدیریت فرآیند کسب­ و کار در سازمان­ها BPMS’s

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

تکه ای از متن پایان نامه :

کمک می­کند. روش­شناسی مديريت فرآيندهای کسب­وکار بر فرضيات زير استوار می باشد [26] :

 

  1. فرآيندهای کسب­وکار هميشه در حال تغيير هستند.
  2. فرآيندها با هم تقاطع دارند.
  3. فرآيندها ميان سازمان­های متعدد و اشخاص ذي­نفع جريان دارد.

مدیریت فرآیندها در سازمان و ارائه­ی ابزاری برای بهبود فرآیندها در گذشت زمان می­باشد. فرآیندهای بهتر، کاهش هزینه و افزایش درآمد در سازمان، ایجاد انگیزه در کارمندان و رضایت بیشتر در مشتریان را باعث می­گردد که هدف نهایی مدیریت فرآیند کسب­وکار، به عنوان یک رویکرد در سازمان­ها می باشد.  BPM یک کوشش گروهی بین واحدهای کسب­وکار و دنیای فن­آوری اطلاعات می باشد و این کوشش الگوی جدیدی از فرآیندهای کسب­وکار را به وجود می­آورد [27].

 

2-2-3 طریقه تكامل سيستم­هاي مديريت فرآيند كسب وكار [11]:

تاكنون، چهار نسل از سيستم­هاي اطلاعاتي به وجود آمده­اند :

  1. نسل اول: نرم­افزارهاي منفرد

نرم­افزارهاي تك كاربره و منفرد، مدت زمان زيادي جهت پشتيباني از فرآيندهاي سازماني شركت­ها به كار گرفته شده­اند. تا حدود سال 1990 پشتيباني از فرآيندهاي كاري به گونه معمول توسط اين برنامه­هاي كاربردي انجام مي­گردید، به طوري­كه امروزه از آن­ها به­عنوان نرم­افزارهاي سنتي و قديمي ياد مي­گردد؛ اما، اين نرم افزارها احتياجات جديدی از قبيل قابليت انعطاف­پذیری و تغيير سريع و شفافيت را برآورده نمي­سازند .

  1. نسل دوم: سيستم­­های برنامه ریزی منابع سازمان[1]

بعد از دهه 1990 بسته­هاي نرم­افزاری مانند: ERP oracle financials ,People soft ,SAP ، به عنوان نرم­افزارهاي مديريت فروش، معرفي شدند که مي­توانند تعداد زيادي و يا حتي اكثر احتياجات شركت­ها را برآورده كنند. اين سيستم­ها بنا بر این بود قابل اطمينان و كارا،

 

از لینک پایین صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه