شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

ارزیابی پذیرش کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت و تمایلات مشتری درمطالعه میدانی بانک ملت استان کرمانشاه

تکه ای از متن پایان نامه :

  • ظرفیتهای کسب و کار الکترونیک:
    کاربری های کسب و کار الکترونیک می تواند به سه شاخه مختلف تقسیم بندی گردد.
    1-سیستم های کسب و کار داخلی
    فقط کارمندان در اینترانت
    • گروه خاصی از کاربران هدف در یک اکسترانت (مثل مشتریان و شرکا)(حسنی،1391: 66).
  • خدمات بانكداري الكترونيك :
  • بانکداری الکترونیک در واقع اوج بهره گیری از تکنولوژی انفورماتیک در جهت حذف دو قید زمان و مکان از خدمات بانکی می باشد.
    خدمات بانکداری الکترونیکی به دو روش قابل ارائه می باشد:
  • 1- بانکداری دوگانه [1]
    که ترکیبی از کانال‌های تحویل الکترونیکی و بانکداری سنتی می باشد. بانک‌هایی که فعالیت بانکداری مرسوم را که در آن خدمات بانکی با مراجعه مستقیم مشتریان و در محلی مانند اداره انجام می گردد، همراه با ارائه خدمات بانکداری اینترنتی.
  • 2- بانک‌های مجازی [2]
    بانکی می باشد که صرفا تولیدات و خدمات خود را از طریق کانال‌های توزیع الکترونیکی بدون وجود شعبه انجام می‌دهند.
    این گونه بانک‌ها به دلیل صرفه‌جویی‌هایی که از هزینه‌های غیرمستقیم [3]بهره‌مند می شوند معمولا سودی بالاتر از حد متوسط ملی آن کشور پرداخت می‌کنند و صرفا در اینترنت موجود می‌باشند.
    رویکردهای بانکداری الکترونیک
  • 1- صفحات وب (وب جهان گستر)

ساده‌ترین شکل بانکداری الکترونیک که به مقصود نمایش اطلاعات پیرامون بانک و محصولات و خدمات آن می‌باشد از طریق شبکه جهان وب (وب جهان گستر) می‌باشد.

از لینک پایین صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه