تکه ای از متن پایان نامه :

  • آیا فقط خدمات ارائه شده به مشتری برای اندازه گیری کیفیت بهره گیری می گردد (کرانین، تایلر، 1992) یا خدمات ارائه نشده (توقعات- خدمات دریافت شده) بهره گیری می گردد (پراسرمن ات ال، 1988). اگر خدمات ارائه نشده بهره گیری گردد، آیا می توان آنرا محاسبه یا اندازه گیری نمود؟ (دابکار، شفرد و ثرپ، 2000: 31).
  • محتوای وب سایت می تواند به عنوان ارائه و فهرست کردن اطلاعات و عملکردهایی تعریف گردد که ارائه کلی شرکت و تصور عمومی آن را ارائه می­دهد و به نظر می­رسد که بر چگونگی کیفیت خدمات دریافتی وب توسط مشتری تأثیر گذار می باشد (لیو، تووشی، 2006). این ساختار شامل جنبه هایی از قبیل کیفیت اطلاعات مناسب بودن مقدار اطلاعات، انواع رسانه ها، حالت ارائه، اندازه و انواع تصاویر، درخواست کلی وب سایت می باشد.
  • تعریف ریسک:
  • ریسك، نوعی عدم اطمینان به آینده می باشد كه قابلیت محاسبه را داشته باشد. ( ويليامز، 1382: 32). اگر نتوان میزان عدم اطمینان به آینده را محاسبه نمود، ریسك نیست؛ بلكه فقط عدم اطمینان می باشد؛ به‌همین جهت به‌دلیل محاسبه مقداری عدم اطمینان در قالب ریسک می‌توان آن‌را مدیریت و كنترل نمود. ریسک در زبان چینیان نیز با دو علامت تعریف می گردد که اولی به‌معنی خطر و دومی به مفهوم فرصت می باشد (راعی، 1387: 25).

ریسک در اصطلاح عبارت می باشد از امکان تفاوت بازده واقعی (برحسب ریال یا درصد) از بازده مورد انتظار( بری­گام،

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

از لینک پایین صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید: