عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  مطالعه رفتار تصادفی ظرفیت عملی بزرگراه وتاثیر آن در کنترل رمپ

تکه ای از متن پایان نامه :

 

 

 

(4-4)

 

 

n : تعداد کل پیش بینی‌ها

جدول 4-1 نشان می‌دهد متوسط MAPE برای 40 ایستگاه حدود 2.42% می باشد. نتیجه نشان می‌دهد که این روش بسیار خوب اقدام می کند.

 

جدول 4-1: درصد خطای مطلق میانگین (MAPE) برای 40 ایستگاه

تاریخ  21 آبان 23 آبان 19 آذر 21 آذر
MAPE 2.21% 2.37% 2.65% 2.43%

 

4-2-2-3  اشغال بحرانی

مسئله اخیر در الگوریتم حاضر چگونگی شناسایی تراکم بزرگراه می باشد. در اینجا اشغال بحرانی کاربرد دارد. اگر اشغال از اشغال بحرانی بزرگتر باشد، بدین معنی می باشد که بزرگراه متراکم شده می باشد. اما همانطور که در ترافیک در نظر گرفته شده می باشد. درصد گردش در تقاطعات شبکه با بهره گیری از نرم افزار AIMSUN محاسبه گردید و به شبکه تخصیص گردید. مدل ترافیک به گونه اي تنظیم گردید که مقادیر حاصل از نتایج شبیه سازي بسیار نزدیک به مقادیر واقعی شاخص‌هاي ترافیک باشد.

 

4-2-3-1 فرایند کالیبراسیون

با در نظر داشتن متفاوت بودن رفتار رانندگی در ایران با رفتار رانندگی در خارج از کشور که اساس ساخت مدل AIMSUN بوده می باشد، نیاز می باشد تا بعضی از پارامترهای پیش فرض در تطابق با شرایط رانندگی در ایران اصلاح گردد.

 

 

 دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با فرمت ورد ) :

دانلود پایان نامه ارشد: مطالعه رفتار تصادفی ظرفیت عملی بزرگراه وتاثیر آن در کنترل رمپ

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با    فرمتPDF ) :

دانلود پایان نامه ارشد: مطالعه رفتار تصادفی ظرفیت عملی بزرگراه وتاثیر آن در کنترل رمپ

 از لینک پایین صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه