ارائه­ مدلی جهت مقایسه سیستم ­های یکپارچه­ کامپیوتری مدیریت فرآیند کسب­ و کار در سازمان­ها BPMS’s

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

تکه ای از متن پایان نامه :

عوامل مختلف تأثیرگذار بر آن­ها (مثل نوسانات ارزی، تغییرات مدیریت، تغییر اسناد بالادستی و…)، تعداد قابل توجهی از فرآیندها تغییر می‌یابند.

بنا به ­علت های فوق، می‌توان نتیجه گرفت که، ضرورتی ندارد که آغاز، کلیه­ی فرآیندهای سازمان استخراج و حتی بهبود داده شوند و سپس آن­ها را وارد چرخه BPMS نمود، بلکه می‌توان آغاز با چند نمونه از فرآیندهای اصلی سازمان، مدل­سازی را آغاز نمود. به این شکل که به ازای هریک از فرآیندهای منتخب لازم می باشد مراحل زیر طی گردد:

  • مدل­سازی فرآیندهای وضعیت موجود
    • ساخت مدل داده و فرم‌ها
    • تعیین قوانین تجاری
    • تعیین ایفاکنندگان
    • اجرای فرآیند
    • بهبود مستمر

البته فاز «بهبود مستمر»، امریست تکرارپذیر که هیچ نقطه انتهایی ندارد.  بعد از اجرای فرآیندهای منتخب در سطح سازمان ایجاد  مکانیزاسیون و حذف کاغذ توسط پرسنل سازمان، می­توان به­تدریج مدل­سازی را روی فرآیندهای دیگر سازمان آغاز و مراحل فوق را برروی آن­ها تکرار نمود [44].

طبق شاخص­های جمع­آوری شده در مدل­سازی فرآیندها، معیارهایی از درجه­ی اهمیت بیشتری برخوردار هستند، که مانند­ی آن­ها می توان به قابلیت طراحی فرآیند، مدل­سازی گردش کار، رویدادها، تعامل با کاربر، تخصیص وظیفه، قوانین کسب­وکار، کنترل­های کسب­وکار، مدل­سازی داده، پشتیبانی از استخراج فرآیند،اتصال متغیرهای فرآیند، ارتباط فرآیندها، وظایف دستی، سررسیدها، سرعت مدل­سازی،

از لینک پایین صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه