ارزیابی پذیرش کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت و تمایلات مشتری درمطالعه میدانی بانک ملت استان کرمانشاه

تکه ای از متن پایان نامه :

تحميل مي‌گردد كه با بهره گیری از بانكداري الكترونيك اين مبلغ به نفع كشور صرفه‌جويي مي‌گردد، ديگر آنكه نگه­داري پول نقد، سبب خارج شدن حجم زيادي از اعتبارات و پول از چرخه نظام اقتصادي كشور مي‌گردد كه سبب تورم و نقدينگي می باشد، اما با بهره گیری از بانكداري الكترونيك، كارهاي بانكي به صورت اعتباري انجام مي‌گردد و پول در چرخه نظام اقتصادي كشور باقي مي‌ماند. نتيجه مهم بانكداري الكترونيكي آن خواهد بود. كه در سال‌هاي آتي تركيب تكنولوژي اطلاعات با تجارت سبب ايجاد عصر بازرگاني الكترونيك به صورتي فراگير خواهد گردید(نيازي،1387: 26).

2-2.اظهار ضرورت واهمیت موضوع:

امروزه بانک ها تأثیر اساسی ومهمی در رشد وتوسعه اقتصادی کشورها اعمال می­نمایند.بانک عبارت ازیک رشته فعالیت اقتصادی می باشد که ایجاد اعتبار می­کند وامر پرداخت­ها ونقل وانتقال وجوه را تسهیل می­کند.

بانک ها می­توانند باکسب رضایت بیشتر مشتریان وتشویق آنها به پس انداز وتجهیز پس انداز وتراکم سرمایه وجمع آوری سرمایه های کوچک وبه­کار انداختن آنها دررشته های تولیدی ومصرفی، تأثیر مهمی را درشکوفایی اقتصاد کشورها اعمال نمایند که تحقق این هدف با کسب رضایت بیشتر مشتریان حاصل می گردد(عباسی،1388: 39).

بایستی توجه داشت که رضایت مشتریان، تحت تأ ثیر عوامل متعددی قرار دارد که یکی از مهم­ترین این عوامل ،کیفیت محصول یا خدمت می­باشد. آن چیز که برای بانک مهم می باشد رضایت مشتری می­باشد.  بانک براساس یک مبنا ویک استاندارد متعارف بین المللی هر چند وقت یک­بار کیفیت خدمات خویش را مورد سنجه قرار می دهد. یکی از الزامات مهم در پیشرفت سازمان ها وشرکت­ها این می باشد که مشتری وجلب نظر وی راسرلوحه اهداف وفعالیت­های خود قرار دهند(بهمند،1381: 16).

واژه­های مشتری ورضایت مشتری در سازمان های خدماتی، به خصوص بانک ها به دلیل وابستگی کامل به مشتریان برای بقا،اهمیتی دو چندان می­یابد. ارائه محصولات مختلف از سوی بانک ها (خدمات بانکی)،به به نظر می رسد اهمیت و ضرورت

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

از لینک پایین صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید: