تکه ای از متن پایان نامه :

با قابليت انعطاف، سريع و شفاف باشند. اما در اقدام سيستم­هايERP، هيچ كدام از قابليت­هاي وضوح و قابليت انعطاف سريع را برآورده نكردند؛ مضاف بر اين­كه به دليل هزينه­ی زياد پياده­سازي سيستم­هاي متفاوت نرم افزاريERP،عملكرد آن­ها را در روبرو شدن با فرآيندهاي كاري متوقف گردید.

 

  • حذف فعاليت­هاي غيرضروري: در سیستم­های مدیریت فرآیند کسب­وکار به كمك مدل­سازي فرآيندها، سازمان­ها مي­توانند فرصتي براي حذف كارهاي غيرضروري داشته باشند.

 

  • كنترل كارايي فرآيندهاي در حال اجرا: به کمک ابزارهاي نظارتي موجود در سیستم­های مدیریت فرآیند کسب­وکار امكان نظارت وضعيت فرآیندها ممكن مي­گردد، در نتيجه اين كنترل باعث ثبات و سازگاري فرآيندها براي رسيدن به كيفيت بيشتر و بهينه كردن آن­ها براي كارآیي بيشتر مي­گردد.
  • همكاري مشتري­ها و شركا در فرآيندهاي تجاری: امكان همكاري مشتريان و شركا در خارج از سازمان فراهم مي­گردد و براي فرآيندهايي كه در خارج از محدوده­ی سازمان قرار دارند؛ بسيار كاربردي خواهد بود.
  • شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     
  • كاهش منابع موردنياز: سازمان­ها به افراد و منابع بسياري جهت دستیابی به اهداف سازمانی نياز دارند. مدیریت فرآیند کسب­وکار مي­تواند تعداد منابع موردنياز براي يك فرآيند را كاهش دهد.
  • افزايش هماهنگی: هماهنگي بين بخش­هاي مختلف يك سازمان از بعد جغرافيايي را می­تواند بهبود بخشد.
  • افزايش سرعت اجراي سيكل فرآيندها: مدیریت فرآیند کسب­وکار، با كاهش زمان اجراي فرآيندها و امكان اجراي موازي آن­ها سرعت كسب­وكار را بهبود می­بخشد.
  • چابكي سازمان: BPM، اين امكان را براي سازمان­ها فراهم مي­كند كه در صورت تغيير شرايط به­راحتي بتوانند تغييرات را در فرآيندها اعمال نمايند. به اين ترتيب، به حفظ موقعيت سازمان در بازار رقابتي كمك مي­نمايد.
  • افزايش رضايت­مندي مشتری: با كاهش زمان اجرا و اطيمنان از درستي فرآیندها باعث مي­گردد كه مشتريان سريع­تر و آسان­تر به نيازمندي­هاي خود دست یابند.

افزايش بهره­وري فرآيندها: مدیریت فرآیند کسب­وکار منجر به افزایش کارایی با صرف منابع کمتر می­­گردد.

از لینک پایین صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

 

پایان نامه ارشد رشته مدیریت: ارائه­ مدلی جهت مقایسه سیستم ­های یکپارچه­ کامپیوتری مدیریت فرآیند کسب­ و کار در سازمان­ ها