عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :

ارزیابی پذیرش کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت و تمایلات مشتری درمطالعه میدانی بانک ملت استان کرمانشاه

تکه ای از متن پایان نامه :

  • تعریف می گردد. (لیبرمن و استاشوسکی، 2002، رینگ و ون، 1994، زانگ و پریباتگ، 2005). از آنجا که ناتوانی سیستم، بخشی از خطر احتمالی می باشد و اغلب با یک نقصان همراه می باشد، فهمیدن اینکه خطر احتمالی چگونه می تواند بر کیفیت خدمات الکترونیکی و خشنودی مشتری های الکترونیکی تأثیر بگذارد، آسان می باشد. لپز نیکلاس و مولینا کاستیلو (2008) و گفن ات ال (2003) اظهار کردند که خطر احتمالی بر عملکرد خرید و تمایل به خرید الکترونیکی تأثیر می گذارد: خطرات بالاتر، تمایل مشتری الکترونیکی برای خرید را کم می کند. خطر درک شده دوام (استحکام) وب سایت
  • درستی محتوا
  • زیبایی شناسی که شامل جذابیت سایت
  • تصاویر و نمودارها

کارینگ (2003) بیان نمود مه محتوای مناسب و مؤثر وب سایت می تواند به گونه مثبت بر توجه های مشتری در ارتباط با کیفیت وب براساس خدمات دریافتی تأثیر بگذارد و به تمایلات رفتاری تداوم بهره گیری از خدمات وب سایت منجر گردد. محتوای وب مناسب می تواند خدمات پایه ای وب را به صورت حقیقی تر و عملی تر برای مشتری های الکترونیکی ارائه دهد. (لاندروم، پری باتک و زانگ، 2007). اندازه و سبک می تواند برای تأثیر خدمات دریافتی از فروشندگان آن لاین بهره گیری گردد. همچنین محققان نشان دادند که اندازه و سبک (شیوه) نمودارها نه تنها بر خدمات دریافتی تأثیر می گذارد بلکه می تواند مشتری های الکترونیکی را جذب و حفظ کند (نیتس، پارکر، کروم واید و آتاوی، 2004، رانی آرپان، پاشوپاتی و بریل، 2003). مانتویا ویس، واس وگروال (2003)اظهار می کنند که شیوه های ترسیم در میان دیگر جنبه های محتوای وب سایت، می تواند بر بهره گیری از کانال آن لاین تأثیر بگذارد و رضایت عمومی را ایجاد کند. مدل IS دلن وام سی لیم (دلن و ام سی لین، 1992) به محتوای وب سایت به عنوان «کیفیت سیستم» بر می گردد.

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

از لینک پایین صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه