عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  مطالعه رفتار تصادفی ظرفیت عملی بزرگراه وتاثیر آن در کنترل رمپ

تکه ای از متن پایان نامه :

 

 

قرار گیرد. محدوده II و III مربوط به سطح سرویس D و E می باشد، که به ترتیب نشان دهنده نزدیک شدن جریان به حالت ناپایدار و شرایط جریانی کاملا ناپایدار می باشد. محدوده IV، V و VI متعلق به سطح سرویس F هستند، اما سطح تراکم متفاوتی دارند. به عنوان مثال، محدوده IV شرایط شکست جریان را توصیف می کند، محدوده V نشان دهنده جریان توقف و حرکت و محدوده VI جریان به شدت متراکم را نشان می‌دهد. نرخ جریان حداکثر در همه‌ی محدوده‌ها به غیر از محدوده I به عنوان مقدار ظرفیت در نظر گرفته شده می باشد. در محدوده I مقدار ظرفیت نظری/ طراحی به عنوان ظرفیت در این دسته انتخاب شده می باشد.

 

 

 

جدول 4-3: سطح سرویس (HCM، 2000)

سطح سرویس محدوده چگالی وضعیت جریان
A 11-0 جریان کاملا آزاد
B 18-11 جریان آزاد قابل قبول
C
شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     
26-18

جریان پایدار D

35-26

نزدیک به جریان ناپایدار E

45-35

جریان ناپایدار F

45 >

جریان منقطع[1]

 

جدول 4-4: دسته بندی اشغال  (HCM، 2000)

برای دانلود فایل ورد متن کامل اینجا کلیک کنید

محدوده اشغال محدوده چگالی متناظر[2]* سطح سرویس وضعیت جریان مقدار ظرفیت
 

15%-0%

 

26.4-0

 

C ،B ،A

 

 

جریان پایدار

مقدار ظرفیت نظری/طراحی
20%-15% 35.2-26.4 D نزدیک به جریان ناپایدار جریان ترافیک ماکزیمم داخل محدوده
25%-20% 44-35.2 E جریان ناپایدار جریان ترافیک ماکزیمم داخل محدوده
30%-25% 52.8-44 F جریان منقطع جریان ترافیک ماکزیمم داخل محدوده

[1]– Forced or breakdown flow

[2]– Corresponding Density Range

 

 

 دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با فرمت ورد ) :

دانلود پایان نامه ارشد: مطالعه رفتار تصادفی ظرفیت عملی بزرگراه وتاثیر آن در کنترل رمپ

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با    فرمتPDF ) :

دانلود پایان نامه ارشد: مطالعه رفتار تصادفی ظرفیت عملی بزرگراه وتاثیر آن در کنترل رمپ

 از لینک پایین صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید: