تکه ای از متن پایان نامه :

در پژوهش های خارجی بیشتر به پذیرش ارائه ی خدمات از منظر مشتریان پرداخته شده می باشد. اما به منفعت و عایدات این پذیرش از منظر موسسه مالی پرداخته نشده می باشد . که البته این نیز می تواند. تاثیرات عوامل مختلفی ازجمله عوامل اقتصادی پرداخته گردد و به این نتیجه می­توان دست پیدا نمود که بهترین عامل جهت ارائه ی خدمات الکترونیکی ارائه ی خدمات جدید همراه بانک می باشد.

 

 

2-4.مبانی موضوع پژوهش:

     امروزه شيوه عرضه خدمات در بانك­ها با گسترش شبكه اينترنت و قابل دسترس بودن آن براي همگان متحول شده می باشد. سيستم انتقال الكترونيكي وجوه از طريق ابزاري همچون كارتها و كدها راه اندازي مي‌گردد كه امكان دسترسي آسان به حسابهاي شخصي را فراهم مي‌كند ( ونوس،مختاران،1381: 6 ). به گونه کلی بانکداری 4 دوره را پشت سر گذاشته می باشد. بهره گیری از مسکوکات، سیستم های پرداخت کاغذی نظیر چک،سیستم های پرداخت الکترونیکی نظیر کارتها، پایگاه­های اطلاعاتی تحت شبکه اینترنت، مراحلی می باشد که سیستم های پرداخت در بانكداري طی کرده اند. امروزه اکثر کشورها در دوره سوم و چهارم به سر می برند. به این معنی که بخش اعظم فعالیت­های بانکداری از طریق سیستم های الکترونیکی و اینترنتی انجام می شود.دلیل این امر به افزایش روزافزون تجارت الکترونیک و به کارگیری فناوری ارتباطات و اطلاعات مربوط می گردد. با در نظر داشتن اينكه مبادلات پولي ومالي جزء لاينفك مبادلات تجاري می باشد، ازاين روهمگام با گسترش حجم تجارت الكترونيكي جهاني، نهادهاي پولي ومالي نيز به منظورپشتيباني وتسهيل تجارت الكترونيك به طورگسترده اي به بهره گیری از فناوري ارتباطات واطلاعات روي آورده اند.در نتيجه طي چند دهه اخيرسيستم­هاي پرداخت الكترونيكي به تدريج درحال جايگزيني با سيستم­هاي پرداخت سنتي مي باشند.دراين ميان بانكها نيز با حركت به سوي بانكداري الكترونيك وعرضة خدمات مالي

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

از لینک پایین صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه