تکه ای از متن پایان نامه :

  • جديد تأثیر شايان توجهي درافزايش حجم تجارت الكترونيكي داشته اند (كهزادي، 1382: 5). بانکداری الکترونیک یک ابزار ضروری برای بقاست و موجب تغیر بنیادی صنعت بانکداری در کل جهان می باشد. امروزه با کایک کردن بر روی موس، خدمات بانکی در کمترین زمان به مشتریان ارایه می گردد،همچنین مشتریان قادر به انتخاب درون سازمان نیز تصریح دارد و شامل تجارت الکترونیک[1] هوشمندی شرکت­ها[2]، مدیریت روابط با مشتری[3]، مدیریت زنجیره تامین[4] و برنامه ریزی منابع شرکت[5] می گردد. به گونه اختصار کسب و کار الکترونیک تلفیق سیستم­ها و فرایندها و زنجیره های تامین و کل بازار با بهره گیری از اصول و فناوری­های مرتبط با بهره گیری از ابزار اینترنت می باشد که در هشت بخش ارائه می گردد:
  • شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     
  • 1-شرکت با مصرف کننده
  • 2-شرکت با شرکت
  • 3-مصرف کننده با مصرف کننده
  • 4-شرکت با دولت
  • 5-دولت با مصرف کننده
  • 6-شرکت با کارکنان
  • 7-شخص با شخص
  • 8- شرکت با مصرف کننده(ماهنامه ترویجی سبزینه،1387).
  • کسب و کار الکترونیکی در یک تعریف ساده واژه ای به معنی انجام کسب و کار با بهره گیری از ارتباطات راه دور و ابزار های مرتبط می باشد. و تجارت الکترونیک همانند این دارای مفهومی کوچک تر و محدود تر نسبت به کسب و کار الکترونیکی می باشد(حسنی ،1391: 65).

در یک نگاه کلی می توان گفت کسب و کار الکترونیک عبارتست از کاربردی کردن کلیه سیستمهای اطلاعاتی برای تقویت و کنترل فرآیندهای کسب و کار. امروزه این فرآیندها با بهره گیری از تکنولوژی های مبتنی بر وب توسعه می یابند.

از لینک پایین صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه