ارائه­ مدلی جهت مقایسه سیستم ­های یکپارچه­ کامپیوتری مدیریت فرآیند کسب­ و کار در سازمان­ها BPMS’s

تکه ای از متن پایان نامه :

  1. مرحله­ی مدل­سازي و طراحي:

استقرار فرآيندها در سازمان به منزله­ی اتمام کار نيست؛ بلكه، از اين پس کاربران حوزه­ی کسب­وکار بايد بتوانند اجراي فرآيندها را بر اساس يك سري از پارامترهاي کلیدي در زمينه­ی اندازه­گيري کارايي فرآيندها، تحليل نمايند و در صورت لزوم، تغييرات لازم را در فرآيندها اعمال کنند تا از اين طريق، کارايي فرآيندها افزايش يابد و هر نوع بهينه­سازي مورد نياز در مورد آن­ها اعمال گردد. به وسيله­ی اين قابلیت، کاربران حوزه­ی کسب­وکار می­توانند تصميم­گيري­هاي مرتبط با فرآيندها را در زمان اجراي سيستم مشخص نمايند و در همان­جا آن­ها را اعمال کنند.

 

2-4- اجزاء مدیریت فرآیند کسب­وکار

مدیریت فرآیند کسب­وکار چند ضابطه را در بر می­گیرد تا در محیط­ها و بخش­های متفاوتی در یک سازمان به کار گرفته گردد. بعضی از این روش­ها عبارتند از ]9،12 [:

  1. مدل­سازی فرآیند کسب­وکار[1]:

این روش، فرآیند را در یک قالب گرافیکی تعریف می­کند. فرآیندهای مدل شده به گونه مستقیم در ضوابط بعدیBPM  بهره گیری می­شوند. بنابراين، مدل­سازی فرآیند معمولاً به عنوان شروع کار

 

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

از لینک پایین صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

دانلود از لینک پایین صفحه

 

پایان نامه ارشد رشته مدیریت: ارائه­ مدلی جهت مقایسه سیستم ­های یکپارچه­ کامپیوتری مدیریت فرآیند کسب­ و کار در سازمان­ ها