تکه ای از متن پایان نامه :

  • کانال های توزیع جدید، ارائه خدمات اصلاح شده به مشتریان و بهره گیری از راهبردهای تجارت الکترونیک(نيازي ،1387).
  • البته مزایای بانکداری الکترونیک از دیدگاه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت نیز قابل مطالعه می باشد. رقابت یکسان، نگهداری و جذب مشتری مانند مزایای بانکداری الکترونیک در کوتاه مدت گونه خودکار. در بانکداری الکترونیکی مبتنی بر اپراتور، یک فرد مسوول پاسخگویی و راهنمایی ارباب‌رجوع می باشد که این امر به صورت شبانه‌روزی هزینه عملیاتی بالایی را در پی داشته و از کارایی و اثربخشی لازم برخوردار نخواهد بود اما در بانکداری الکترونیکی خودکار این کار از طریق یک سیستم کامپیوتری پاسخگو انجام می‌گیرد(راحتی،1387).
  • شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     
  • مهارت های کامپیوتری:

سطح مهارت مشتری های الکترونیکی در دستکاوی تکنولوژی غالب (متداول) می تواند به نتایج تجربه خدمات تأثیر بگذارد. یک تفاوت بین خدمات قدیمی و تجربیات خدمات الکترونیکی این می باشد که مشتری الکترونیکی توانایی خود در بهره گیری از تکنولوژی را برای رسیدن به خدمات ابراز می کند پس در ارسال خدمات الکترونیکی شریک می گردد (کیم، چان و سانگ، 2009، کیسما، لاکانن و هیلتن، 2007). فر ات ال (2001) یک ارتباط قوی بین تفاوت های فردی در جستجوی اینترنت را نشان داد. راولی (2006) بحث می کند که دانش افزایش یافته مشتری و مهارت با یک فرآیند خدمات انجام می­گردد که راهکار کلیدی سازمانی برای مدیریت خشنودی مشتری می باشد. او توضیح می­دهد که شرکت ها نیاز دارند که به راحتی یک وب خوب را طراحی کنند و ساختارهای قانونی را برای بهره گیری از فرآیندهای یادگیری روشن سازند که به مشتری های الکترونیکی آنها کمک می کند تا مهارت بیشتری کسب کنند زمانی که با خدمات الکترونیکی دست می یابند. فرآیندهای یادگیری بایستی تمایلات مشتری های خاص، روش های یادگیری و سطوح مهارت را کسب کنند. سانچز فرانکو و رلدان (2005) این حقیقت را اظهار کردند که تفاوت در مهارت های افراد می تواند برای تفاوت های دریافتی کیفیت خدمات الکترونیکی و خشنودی محاسبه گردد.

از لینک پایین صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه